AKCE DIVA

17.01.2010 15:46

Jak uz sam nadpis ukazuje chci trochu popsat akci, ktera se konala v sobotu 16.1. 2010 v Olomouci v klubu Diva. Nebudu tu psat me pripravy a to ze jsem se asi trikrat prevlekla nez jsem skutecne odesla ze dveri. A taky nebudu psat jak jsem byla nervozni a celkove jsem byla plna ocekavani kam ze to vlastne jdu :-)

Po prijezdu do Olomouce a cekani u slavneho cekajiciho bodu - ZELVA - asi neco jako kdyz se brnaci schazeji u HODIN a prazaci u KONE jsem se promrzla i se zbytkem vydala do jamy lvove. Vesly jsme do velice nenapadneho vchodu kde nas na zacatku privitaly mrize a zvonek. Otevrel mily mladik, rozdal konzumni listky a my se vydaly hledat misto. Kdyz uz jsme teda usedly a po par minutach premysleni zjistili co kdo vlastne bude pit jsem se vydala k baru. Cestou jsem si prohlizela nejen obrazy na stenach ale i osazenstvo. Vcelku tam bylo vice muzu nez-li zen. Kdyz jsem dosla k baru zjistila jsem, ze obsluha je velmi prijemna, parket celkem prazdny a obsazeny vsechny stolicky u baru.

Cely vecer probihal ve vsi pocestnosti. Po nejake dobe si k nam prisedly jeste dve slecny, obcas se slo tancovat...obcas se jen tak sedelo, pilo a povidalo.. obcas byl zachvat smichu.

Takze na zaver by se dalo rict, ze vse bylo tak jak ma byt - fajn s milou spolecnosti. Doufam, ze to nebyla posledni navsteva a ze nas tam priste pujde spolecne vic. :-)